søndag 12. september 2010

Flyttemodus

Beklager de foregående dagers fravær, poden og jeg har hatt en liten flytteferie på sørlandet. Nå er vi tilbake og pakker og ordner for harde livet.

Etter forrige blogg-hjertesukk har jeg kastet og gitt bort enda flere ting, og det gjenstår fortsatt masse. Vi har ikke begynt på kjellerboden ennå (nedprioriterer alt som ikke MÅ gjøres før fotografering og visning).. jeg håper og tror at vi skal kunne redusere våre eiendeler betraktelig før vi kommer i nytt hus, men vet at det vil bli en jobb når vi skal pakke ut også, siden vi har flyttet masse ting fra minilageret rett inn i huset (ting som jeg sikkert får lyst til å kaste når jeg ser de igjen!).

I dag står klesskapet for tur.. posene til Fretex begynner å fylle seg opp, og det kjennes bare deilig!

Ikke de mest kreative innleggene i bloggen for tida, men jeg lover å komme sterkere tilbake både på kvantitets- og kvalitetsfronten når tidsskjemaet blir litt mindre presset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar