tirsdag 28. september 2010

Foxy fotform?


I opprydningen som pågår for tiden har det gått hardt ut over skosamlingen. Jeg har kastet eller gitt bort (nesten) alt som er for smått eller ubehagelig å gå med, eller som jeg ikke liker lenger. Resultatet: Ingen høstsko igjen, bare lave sommersko, joggesko, gummistøvler eller tunge vintersko. Så jeg bestemte meg for å gå til innkjøp av et par "overgangssko".

Men for å sørge for at disse skoene skulle bli en størst mulig suksess, måtte de være både komfortable og fine (foxy fotform). Ikke helt enkelt.

Jeg endte opp med skoen på bildet, kjøpt på Bianco i Oslo. Fortsatt er jeg LITT usikker på om jeg digger den, eller om den bare er helt OK, eller om den er litt rar. Det som imidlertid er hevet over enhver tvil, er at de er komfortable. Det er som å gå på skyer. Tipper jeg kommer til å bruke skoene masse. Eller - jeg må jo det. Nå er de jo kjøpt og betalt. Er dette et skritt nedover for mitt fasjonable selv eller fornuftens seier over forfengeligheten? The jury's out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar