fredag 27. august 2010

Ny symaskin


Å, hvilken glede! Ny symaskin! Tusen takk for den ultimate bursdagsgaven kjære mann, foreldre og svigerforeldre!

Den gamle, en sliten traver, trakk sitt siste sukk her en sommerkveld for noen uker siden. Siden har jeg hatt en indre rastløshet som ligner savn. Jeg klarte ikke å finne ut hva som var i veien med den, og det gjorde heller ikke andre som så på den. En reparasjon hos profesjonell ville kostet mer enn den stakkars maskinen var verd, så det ble bestemt at den måtte kasseres. Da jeg pakket den bort var det med sterkt vemod; Bernette 50, du tjente meg i 12 år, takk for en super innsats!

Janome Easy Jeans 22, velkommen! Jeg har høye forventninger til deg, ettersom det ryktes at du er en skikkelig sterk og kraftig maskin som klarer selv de mest utfordrende jobber! Hos meg skal du få redesigne klær, sy babyklær og babytilbehør, gardiner, duker, sengetepper, ja, du skal til og med få quilte, selv om du ikke er spesialbygget for det. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar